Redactia revistei mami ti-a pregatit un ghid complet despre alimentatia copilului de la 0 la 6 ani. Ti-l oferim cu drag si suntem convinse ca-ti va fi un ajutor de nepretuit.
SUNT GRAVIDA IN 28 DE SAPTAMANI SI LOCUIESC IN MILANO,AS VREA SA DISCUT SI CU ALTE MAMICI CARE AU TRECUT PRIN ACEASTA EXPERIENTA AICI IN ITALIA...PUPICI SI VA ASTEPT LA DISCUTII
postat: joi 31 ian 2008 la 10:06
12885 vizite,
490 raspunsuri,
»
buna.si eu sunt in 26 de sapt dar in decembrie am venit acasa ptr a naste.ptr mine e mai bine aici.in italia nu am pe nimeni sa ma ajute.si eu tot in milano stau de 2 ani.nu stiu ce sa-ti spun,dar eu sunt suparata pe medicii din milano.eu sunt cu probleme de la inceputul sarcinii dar nici un doctor nu mi-a dat maternita anticipata.mai nou acum nici malattie nu mai iau ptr ca nu a ajuns certificatul la inps luna trecuta.ce sa-ti spun.vezi si tu ce faci.............depinde si de situatia care o ai acolo.oricum ,copilul nascut din parinti romani este automat cetatean roman nascut in italia,deci nu exista avantaje prea mari.....te pup si ai grije
imi pare rau de tine ca ai asa pareri proaste , poate ai avut un pic de ghinion dar eu iti spun ca nu as naste in tara nici sa m plateasca cineva.aici am un medic particular care se ocupa f bine de mine si sunt f multumita in afara de controlul pe care il platesc tot ce am facut in afara, ecografii,analize ...totul este gratis....eu sunt stabilita aici deocamdata cu sotul si cu inca un copil....nu stiu daca voi beneficia de ceva dupa nastere pt ca eu nu am lucrat deloc, dar asta e sanatosi sa fim...iar referitor la cetatenie, nu prea ma intereseaza, ca la urma urmei tot romani suntem.....ce sa-ti spun ai grija de tine si la ce spital si medic din romani ajungi, si sa-ti fie bine....multi pupici
buna.am si eu o rugaminte la tine.daca cunosti pe cineva care deja a nascut in italia si a avut loc de munca sa te interesezi si ptr mine cum pot intra in concediu la 7 luni,ce trebuie sa fac.te pup