Inotul in timpul sarcinii

Inotul este permis in toate cele 3 trimestre de sarcina. Ti se potriveste? Da, este recomandat fiecarei viitoare mamici, daca medicul nu ti-a interzis sa inoti. Trebuie sa …

http://newsite.mami.ro/wp-content/uploads/2012/06/25/copy-of-4407-1.jpg

Inotul este permis in toate cele 3 trimestre de sarcina.

Ti se potriveste?

  • Da, este recomandat fiecarei viitoare mamici, daca medicul nu ti-a interzis sa inoti.
  • Trebuie sa stii sa inoti sau poti invata acum.

Beneficii

  • Iti folosesti grupe mari musculare.
  • In apa de simti foarte usoara, chiar daca ai multe kilograme in plus.
  • Apa atenueaza miscarile.
  • Este extrem de placut.
  • Nu te supraincalzesti.

Atentie!

  • Atentie in ce apa intri. Daca alegi sa mergi la un bazin, riscul de a te alege cu o infectie este mare daca apa nu este curate.
  • Nu sari de pe margine in apa nici macar in picioare.
  • Fa cateva exercitii de incalzire pe margine, inainte de a intra in apa.
  • Nu face scufundari. Respiratia trebuie sa fie cat mai naturala. Apneea nu va face bine, nici tie si nici copilasului.
  • Nu sta mult la soare si tine-ti capul acoperit.

Cat practici?

  • 20-30 de minute pe zi, insa nu zilnic, ci de trei patru ori pe saptamana.

Ce spun specialistii?

Inotul este cea mai buna forma de miscare. Potrivit recomandarilor medicilor, in cazul unei sarcini cu o dezvoltare normala, poti inota pana in ultima zi de sarcina. Este foarte relaxant, iar starea de bine este transmisa copilasului. Inoata usor, crawl sau bras si evita stilurile solicitante".

In this article

Comentarii