7 sfaturi pentru un mic dejun garantat

413 0

Desi il numim „micul dejun”, el este cea mai importanta masa principala. Atat din punct de vedere caloric – cat si din punct de vedere nutritional.

De regula cei mici nu refuza micul dejun. Dar graba de dimineata a parintilor ii poate invata sa sara peste cea mai importanta masa a zilei.

Iata cateva sfaturi utile pentru ca dimineata sa nu se intample totul contracronometru:

  • Poti sa fierbi de seara un ou sau sa prepari sucul natural pentru a doua zi de dimineata;

  • Incearca sa-ti modifici ora de culcare si sa adormi putin mai devreme; astfel, dimineata vei avea timp suficient pentru pregatirea micului dejun;

  • Ofera-i 2 sau 3 variante, astfel copilul va putea alege. De exemplu: tartina cu cascaval si sunca sau cereale cu lapte sau omleta cu suc de fructe;

  • Lasa-ti puisorul sa se trezeasca…. bine! Pentru ca unii copii nu se pot trezi usor, daca sunt somnorosi, nu mananca cu placere;

  • Cere-i copilului sa te ajute la pregatirea micului dejun. Mai ales celor de 4-6 ani le place sa dea o mana de ajutor;

  • La masa de dimineata evita alimentele bogate in zahar sau pe cele foarte grase;

  • Ceaiul nu contine calorii. Asa ca incearca sucul natural de fructe sau laptele

In this article

Join the Conversation