Ce fructe NU trebuie sa mancati daca vreti sa slabiti

725 0

Nici persoanele sanatoase si cu o greutate normala nu trebuie sa le consume in exces.

Anumite fructe contin peste 20% zahar si sunt contraindicate diabeticilor si supraponderalilor. Nici persoanele sanatoase si cu o greutate normala nu trebuie sa le consume in exces, informeaza Evenimentul Zilei.

Medicii nutritionisti sunt de parere ca fructele cu mult zahar sunt indicate copiilor cu greutate normala si sportivilor pentru ca elibereaza rapid energie. In schimb, persoanele cu o greutate normala pot consuma cam 300 de grame pe zi, maximum o jumatate de kilogram, de preferat dimineata si in timpul zilei, nu seara, relateaza EVZ.

Potrivit Lowcarbdiets.com, fructele care contin cea mai mare cantitate de zahar si ar trebui evitate sunt: mandarinele, ciresele, grapefruitul, rodiile, mango, smochinele, bananele, pepenele galben, strugurii, prunele grase, stafidele, ananasul, portocalele, kiwi si perele.

In cazul in care urmati o dieta, este bine sa stiti ca sunt anumite fructe pe care le puteti consuma dupa pofta inimii. Astfel, fructele cu cel mai scazut continut de zahar sunt: rubarba, zmeura, murele si afinele. Totodata, puteti consuma si capsuni, papaya, pepene rosu, piersici, nectarine, afine, mere.

Potrivit ziarului Evenimentul Zilei, consumate seara, aceste fructe pot duce la crestere in greutate sau la crearea de insomnii. De asemenea, este indicat sa nu se consume pepepe cu paine, deoarece excesul de glucide poate sa ingrase sau sa declanseze diabet.

In this article

Join the Conversation