Fulga a prins putere cu noua gama de iaurturi

188 0

Fulga e mai voinica, mai isteata si mai jucausa cu noua gama de iaurturi care ii dau putere si energie in fiecare zi!

Albalact a ridicat-o pe Fulga la putere si a relansat pe piata iaurturile Fulga bogate in proteine, cu ambalaj nou, un portofoliu mai mare si o noua campanie de comunicare.

„Pentru ca Fulga este un brand preferat de familii si mai ales de copii, ne-am gandit sa continue traditia de a oferi numai produse sanatoase si hranitoare, nu doar gustoase, asa ca am imbunatatit iaurturile lansate in 2007 sub brandul Fulga.

Iaurtul este o hrana de baza, prezenta zilnic intr-o alimentatie sanatoasa, iar noi vrem sa le comunicam consumatorilor ca iaurturile Fulga sunt o sursa bogata de proteine.

Pentru aceasta relansare, am lucrat cu o noua agentie de branding pentru un nou ambalaj, iar campania de comunicare, semnata de Publicis, ne arata o Fulga mai energica si mai puternica”, a declarat Celina Condorovici, brand manager pentru Fulga.

Proteinele din iaurt se asimileaza usor si ajuta la refacerea si intretinerea muschilor, maresc ritmul metabolismului, iar organismul devine astfel mai puternic. De aceea Albalact recomanda copiilor si adultilor consumul zilnic de iaurt.

Noua gama de iaurturi proaspete Fulga cuprinde: iaurt natural 3% grasime in ambalaj mic de 150 de grame si ambalaj mare de 400 de grame; iaurt de baut 2% grasime in ambalaj de 375 de grame; iaurturi cu fructe 1,5% grasime – cu capsuni, cu visine, cu piersici si caise, in amblaje mici de 125 de grame.

Compania Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999.

In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

In this article

Join the Conversation