(P) DERO lansează campania naţională „Spală româneşte“

171 0

 În luna octombrie, DERO a lansat campania “Spală româneşte”, care îşi propune să readucă în prim-plan spiritul şi tradiţiile româneşti într-o manieră inedită. Prin înscrierea codului promoţional de pe pachetul de detergent DERO, consumatorii pot câştiga zilnic o maşină de spălat Arctic, un alt  brand cu tradiţie în România.

Campania va fi comunicată în toate mediile, TV, radio, presă scrisă, online, dar şi instore, unde consumatorii vor avea posibilitatea să câştige prin loterie la finalul campaniei ii tradiţionale româneşti şi instant CD-uri cu muzică din folclor, sau produse DERO. 
 
Campania se va derula în perioada 
1 octombrie – 30 noiembrie.
Iile ce vor fi oferite premiu sunt lucrate manual de meşteşugari din Muntenia, Oltenia, Moldova şi Transilvania şi transmit prin ţesătura lor istoria României de veacuri. De asemenea, în spoturile TV şi radio, Loredana Groza reinterpretează în stilul caracteristic melodia Ciuleandra a Mariei Tănase. 
 
“Spală româneşte” este campania unui  brand care ȋn cei peste 40 de ani de existenţă şi-a onorat, prin fiecare campanie, identitatea. Suntem români, avem obiceiuri  şi tradiţii frumoase, moştenite de generaţii şi este datoria noastră să le transmitem mai departe. 
 

Prin această iniţiativă, DERO, unul dintre cele mai longevive branduri româneşti, 
ȋşi propune să reamintească românilor care sunt valorile autentice şi să contribuie la creşterea mândriei naţionale.”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director, Unilever South Central Europe.
Cu ocazia lansării campaniei “Spală româneşte”, toţi angajaţii Unilever au purtat ii tradiţionale în semn de susţinere a iniţiativei DERO.
 
DERO ocupă poziţia a şasea în topul celor mai mari branduri româneşti
DERO a urcat până pe poziţia a şasea în topul celor mai puternice branduri româneşti în 2013, conform studiului realizat de revista Biz şi Unlock Market Research în cadrul BrandRO.
 
La prima ediţie din 2010, DERO s-a clasat pe poziţia 34, urmând ca în 2011 şi 2012 să se situeze pe poziţiile 27, respectiv 14. 
“Majoritatea brandurilor ce fac subiectul acestui top se regăsesc până la urmă în patrimoniul naţional şi fiecare dintre noi ar trebui să fie mândru că este responsabil de soarta lor. Sunt mărci emblematice pentru români, mărci care au evoluat odată cu societatea. Această recunoaştere din partea consumatorilor (locul 6 în top pentru Dero) marchează un eveniment important din viaţa brandului DERO. 
 
DERO este brandul care încearcă să treacă dincolo de normele categoriei sale printr-o comunicare neconvenţională, dar în acelaşi timp asumându-şi moştenirea. Astăzi are recunoaşterea oficială a unui brand puternic, care mai are încă multe de spus pe piaţa din România”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe, cu ocazia evenimentul de lansare a topului.
 


In this article

Join the Conversation