Recomandari de meniuri sanatoase in sarcina

665 0

Micul dejun

Ovaz si lapte semidegresat
Ovazul este bogat in fibre si absoarbe apa, asa incat incetineste digestia si te vei simti satula mai mult timp. Iar laptele degresat, in special cel fortifiat cu vitamina D3 si calciu ajuta la formarea oaselor bebelusului.

Fructe si iaurt
Taie cateva felii de mar si banana, adauga cateva boabe de struguri (toate pline cu vitamine si minerale), amesteca-le cu iaurt (cel cu probiotice ajuta cel mai mult digestia), mai pune si cateva nuci si ai obtinut un mic dejun ideal!

Pranz

Salata de orez si fasole
Fierbe orez brun si adauga-l in salata verde, apoi pune si boabe de fasole fierte. Salata obtinuta are un gust grozav si este foarte satioasa.

Ton cu maioneza si paine neagra
Tonul este o sursa excelenta de grasimi Omega-3, dar nu consuma mai mult de doua portii pe saptamana.Fa-ti o salata de ton cu putina maioneza slaba si cateva bucatele de rosii si castraveti, la care adauga o felie de paine integrala.

Cina

Paste cu dovlecei si rosii
Alege paste din faina integral – sunt o sursa buna de carbohidrati, principalii furnizori de energie. Iar legumele iti dau plusul de vitamine de care ai nevoie.

Pui la gratar si cartofi
Convenabili ca pret, cartofii sunt si foarte sanatosi, atata timp cat nu-i amesteci cu diverse sosuri si nu-I imbibi in unt. Fierbe-i sau coace-i (in cuptor sau la microunde), stropeste-I cu putin ulei de masline si serveste-i cu pui la gratar.


In this article

Join the Conversation