Scapa rapid si sanatos de kilogramele in plus

540 0

Pentru a reveni la greutatea de dinainte, ei recomanda combinarea unei alimentatii sanatoase cu o activitate fizica adecvata. Hrana zilnica ar trebui sa se bazeze pe fructe si legume, cereale si carne usoara, peste sau carne de pui. Dieta poate fi inceputa imediat, cu conditia ca mama sa manance si sa bea suficient pentru a nu periclita lactatia.

Plimbarile sunt la mare pret!

Activitatea fizica este si ea un factor important in pierderea surplusului de greutate. Daca nu sunteti obisnuite cu miscarea, incepeti usor prin cateva plimbari saptamanale de aproximativ 20 de minute. Treptat, este nevoie sa intensificati ritmul, mergand pe distante mai lungi, eventual chiar pe un teren denivelat.

Gimnastica ajuta cel mai mult!

Paralel cu exercitiile de gimnastica aerobica (la care puteti adauga mersul, bicicleta, inotul etc.), este nevoie de intarirea grupelor majore de muschi, pentru reglarea metabolismului. De aceea, veti incepe cu ridicarea unor greutati usoare, de 500-1000 g, care vor fi marite in timp. Se recomanda exersarea partii superioare a corpului, cat si a zonei abdominale.

Timpul de lucru va fi de aproximativ 30 de minute de 2 ori pe saptamana, ultimele elemente ale programului fiind cateva exercitii de flexibilitate. Urmand aceste sfaturi, sustin specialistii americani, o femeie care a luat in greutate peste zece kilograme ar trebui sa constate schimbari vizibile in urmatoarele 8-10 saptamani.


In this article

Join the Conversation