Soia, aliment minune

605 0

Este destul de ieftina si o poti cumpara sub multe forme (in magazine, se gasesc pungi cu soia texturata sau granule, semipreparate, lapte si chiar branza din soia).

Are mare valoare nutritiva

Contine de doua ori mai multe proteine decat carnea, tot atata lecitina cat galbenusul, cazeiina cat orice produc lactat si este bogata in vitamine, fibre alimentare, saruri minerale, uleiuri vegetale, glucide, celuloza, rasini.

Continut nutritional pentru 100g

Proteine 40 mg
Grasimi vegetale 20 mg
Lecitina 2 mg
Calorii 141Kcal
Colesterol 0
Calciu 260 mg
Magneziu 242 mg
Fier 12 mg
Vitamina E 13,3 mg
Vitamina B1 0,63 mg

2 retete delicioase cu soia

Crema de banana si mango

Ingrediente: 1 mango, 1 banana coapta, 30 g de tofu

Cum se prepara: decojeste si taie felii mango si banana. Adauga tofu si mixeaza pana devine cremoasa.

Fructe, legume si tofu

Ingrediente: 1/4 bol cu morcovi, 1/4 bol cu mere, 1/4 bol cu sfecla rosie, 1/4 cana cu suc de mere, 30 g de tofu.

Cum se prepara: pregateste in aburi morcovii, merele si sfecla (10 minute). Adauga sucul de mere si tofu. Mixeaza pana devine cremoasa.


In this article

Join the Conversation