Vreau silueta mea de altadata!

379 0

Asezata cu sprijin pe maini, faci 8 „forfecari” de picioare in plan vertical.

Exercitiul 4

Culcata pe spate, sprijinita pe antebrate, ridici piciorul drept intins la 45 de grade si revii la pozitia initiala. Repeti miscarea cu piciorul stang si revii la pozitia initiala.

Exercitiul 5

Culcata pe spate, pe covor, sprijinita pe antebrate, vei indoi de 8 ori genunchii, aducandu-i la piept.

Exercitiul 6

Culcata pe spate, pe covor, vei indoi piciorul drept la piept si-l vei prinde cu mainile, apoi piciorul stang. Repeti miscarea de 4 ori, revenind la pozitia initiala.

Culcata pe spate, ridici piciorul drept, intins la verticala. Repeti miscarea cu piciorul stang. Miscarea se repeta de 4 ori cu fiecare picior.

Exercitiul 8

Culcata pe spate, pe covor, pliezi de 8 ori picioarele la piept si le prinzi cu mainile. Fiecare miscare este urmata de revenire la pozitia initiala.

Exercitiul 9

In picioare, cu mainile pe solduri, vei ridica de 4 ori piciorul drept indoit, cu coapsa la orizontala. La fel, cu piciorul stang si revenire la pozitia initiala.

Exercitiul 10

Mers pe loc in 4 timpi. La 1 si 2 ridici bratele si inspiri, la 3 si 4 cobori bratele si expiri. Repeti miscarea de 4 ori.

Daca vrei cu adevarat sa dai jos kilogramele in plus si sa-ti readuci abdomenul la forma "initiala", noi iti propunem cateva exercitii care te vor ajuta sa iti indeplinesti mai curand visul. Este vorba de 10 exercitii simple pe care trebuie sa le faci timp de 30 de zile, din doua in doua zile. Incepi numai dupa ce treci de prima luna dupa nastere. Cu cateva exceptii pe care ti le vom semnala, fiecare exercitiu il repeti de 4 ori, la inceput, urmand sa cresti numarul in functie de posibilitatile tale.

Exercitiul 1

Asezata pe covor, cu sprijin pe maini, vei indoi piciorul drept la 90 de grade si revii la pozitia initiala. Repeti cu piciorul stang si revii la pozitia initiala.

Exercitiul 2

Asezata pe covor, cu sprijin pe maini, vei indoi piciorul drept peste stangul si revii la pozitia initiala, cu picioarele intinse. Repeti miscarea, de data aceasta cu piciorul stang peste dreptul, si revenire cu picioarele intinse.


In this article

Join the Conversation