Salata de ardei gras: porția de vitamine

812 0

Salata de ardei gras asigură o porție zdravănă de vitamine și minerale necesare organismului.

Pe lângă vitamina C, ardeiul mai conţine folati şi potasiu, vitamina B6, A şi E. Este o sursa bună de fibre alimentare, magneziu, tiamina, niacina si acid folic. Ardeiul roşu conţine o cantitate dublă de vitamine A şi C faţă de ardeiul gras verde. 200 de grame de ardei asigura necesarul de vitamina C al unui adult pentru o zi.

Ca şi  risotto-ul cu legume şi pastele cu dovlecei şi roşii, salata de ardei gras este o salată caldă hrănitoare şi aromată.

Ingrediente:

  • 1 ardei gras galben
  • 1 ardei gras roşu
  • 1 ceapă
  • 1 linguriţă de unt
  • 1/2 linguriţă de turmeric

Citeşte şi Salată de dovlecei tocaţi

Pentru dressing: 2 linguri de ulei de măsline; 1 linguriţă de oţet balsamic; sare.

Mod de preparare:

  1. Curăţă legumele. Taie ardeii în bucăţi mai măricele, iar ceapa în felii potrivit de groase. Amestecă legumele şi presară un praf de sare şi turmeric. Lasă-le cinci minute să se întrepătrundă aromele.
  2. Separat, topeşte untul. Adaugă legumele şi amestecă uşor. Nu le lăsa să se înmoaie prea tare.
  3. Între timp, amestecă energic uleiul de măsline cu oţetul balsamic şi un preaf de sare. Serveşte salata de ardei gras cu dressingul preparat.

 

In this article

Join the Conversation