Exercitii Fusion Pilates Prenatal

306 0

Totusi, perioada sarcinii este solicitanta atat fizic, cat si emotional. Unele dintre femei dezvolta probleme ale spatelui, ce pot degenera in durere cronica. Sarcina afecteaza in mod direct muschii interni ai abdomenului, iar 64% dintre femeile sedentare pot dezvolta pe perioada sarcinii simptome de incontinenta urinara.

Studiile arata ca femeile care au o sarcina fara complicatii ar trebui sa faca exercitii de intensitate moderata pentru a elimina disconfortul sarcinii, cu conditia ca medicul sa isi dea acordul pentru programul de exercitii prenatale.

Metoda Pilates a fost creata la inceputul secolului 20. Vreme de mai bine de un secol, specialisti in sport, in colaborare cu medici si instructori au dezvoltat exercitile astfel incat ele sa fie cat mai sigure. Practic, oricine poate participa la clase speciale de pilates.

Fusion Pilates Prenatal este un concept nou. El aduce atat exercitiile clasice de Pilates, cat si elemente noi. Este o metoda sigura prin conceptele abordate in Pilates dar si foarte adaptabila datorita elementelor din alte domenii: respiratia din Yoga, exercitii cu greutati, stretching.

Exercitiile prenatale tin cont de modificarile fiecarui trimestru de sarcina. Inainte de a incepe un program de antrenament trebuie sa ai acordul medicului. El iti va spune daca poti trece la un stil de viata activ si va colabora cu instructoarea ta de Pilates prenatal pentru ca tu si copilul sa fiti mereu in siguranta si sa va simtiti bine.

Daca nu ai avut un stil de viata activ inainte de sarcina, pe durata primului trimestru nu este indicat sa faci efort exagerat. Discuta cu instructoarea ta de Pilates prenatal despre modificarile in antrenament de care trebuie sa tii cont in primele luni de sarcina. Ea va colabora cu medicul tau pentru ca tu si copilul sa fiti mereu in siguranta. Alege un instructor certificat de Pilates, doar asa esti sigura ca iti va da cele mai bune sfaturi.


In this article

Join the Conversation