Exercitii Fusion Pilates Prenatal – trimestrul III de sarcina

1821 0

Exercitiul 1: Bicep flexion

Asezata, tine genunchii flexati si picioarele departate la nivelul umerilor. Abdomenul ferm, spatele drept. In maini tine cate o sticla de apa de 0.5 litri. Mentine spatele stabil si flexeaza cotul. Repeta de 10 ori pentru fiecare brat, cate 2 seturi. Lucrezi muschii bratelor pentru fermitate si tonus.

Din pozitie lateral stabila cu genunchii flexati sprijia capul in podul palmei. Cu mana de deasupra iti pastrezi echilibrul. Incordeaza usor abdomenul. Expira si deschide soldul, genunchiul spre tavan. Inspira si revino lent. Repeta de 10 ori pentru fiecare picior. Lucrezi muschii coapsei si fesele.

Sprijin pe palme si genunchi, abdomenul ferm si spatele drept. Expira si curbeaza coloana spre tavan, mentine pozitia si inspira. Expira si revino in pozitia initiala, spatele drept . Inspira si mentine pozitia . Repeta de 5-10 ori. Te ajuta sa elimini durerile de spate si sa te relaxezi.

La finalul exercitiilor poti relua partea de incalzire. Esti tonica si frumoasa!


In this article

Join the Conversation